2017. szeptember 27., szerda

Elle Kennedy - The mistake - A baklövés (Off-Campus 2.)

Elle Kennedy - The mistake - A baklövés 

Vigyázat, erősen spoileres terület következik!


A könyv fülszövege: 

"A srác nem csak a pályán szeret játszani… 
Az egyetemista John Logan bármelyik lányt megkaphatja. A hokicsapat sztárjaként az élete csupa buli és csajozás, ám lefegyverző mosolya és laza stílusa valójában csak álca, amivel a diploma után rá váró évek miatti keserűségét leplezi. Szexi kalandja az elsőéves Grace Iversszel egy időre feledteti vele a gondokat, de egy meggondolatlan lépés miatt elveszíti a lányt, és utána kemény erőfeszítéseket kell tennie, hogy bebizonyítsa, megérdemel egy második esélyt.
De ezúttal kemény ellenféllel találja szemben magát… 
A rosszul sikerült első év után Grace immár idősebben és érettebben tér vissza a Briar Egyetemre. Úgy érzi, végre sikerült elfelejtenie a nagyképű hokist, akinek majdnem odaadta a szüzességét. Már nem az a szende, csendes kislány, akit Logan annak idején megismert. Ha a srác azt hiszi, hogy ő is engedelmesen hanyatt vágódik neki, mint a többi csaj, hát nagyon téved. Ha vissza akarja kapni, küzdjön meg érte! Ezúttal Grace veszi kezébe az irányítást… és nem lesz szívbajos. "




Személyes vélemény: 

Amint befejeztem az előző kötetet, szinte azonnal elkezdtem ezt a könyvet olvasni. Mivel nagyon tetszett, amit az írónő korábban felépített (helyszínek, karakterek, helyzetek), ezért reméltem, hogy ez a könyv az előzőnek a folytatása lesz.
Tulajdonképpen az. Csak nem úgy, mint, ahogy gondoltam. :D

Az első könyvben megszerettem a két főszereplőt: Hannah-t, és Garrett-et. És mivel számomra olyan fél-lezárás volt, ezért reméltem, hogy ha nem is ők lesznek a főszereplők, de fontos szereplők lesznek a könyvben, esetleg pár fejezet az ő szemszögükből fog íródni.
Ilyen szempontból csalódtam, amikor elkezdtem olvasni, mert Logan és Grace szemszögéből íródott csak a könyv. És számomra (eleinte) nem volt szimpi egyikük sem.
Logan egy beképzelt nőfaló bunkónak tűnt, Grace meg egy tesze-tosza csajnak, akinek nincs saját véleménye.
Ezért az első 100-120 oldalt szabályosan szenvedés volt olvasni. Egyszerű kavarásnak tűnt, ami köztük van, szex nélküli szexszel. Így tudnám a legkifejezőbben leírni: egyáltalán nem tetszett. "Visszavágytam" az előző könyvhöz, és azokhoz a szereplőkhöz.
Hál' Isten kitartottam és továbbolvastam. Megérte :)

Ahogy telt az idő, teltek a hónapok, úgy egyre jobban megismerhettük a két főszereplőt. És amikor újból találkoztak, és Logan elhívta randizni Grace-t, és ahogy próbálta jóvátenni az áprilisi baklövését... Na, akkor zártam őt a szívembe. Akkor értettem meg igazán, hogy ő nem az, akinek a történet elején gondoltam. Sokkal összetettebb, érzékenyebb pasi, mint akinek első látásra tűnik.

Grace is sokat változott a hónapok alatt. Már nem félt másoknak nemet mondani, szembeszállni másokkal. Nagyon nagy karakterfejlődés! (Kalapemelés)

Amikor a könyv végére értem, olyan érzésem volt, hogy ez egy tökéletes szerelmi történet. Nagyon realisztikusan mutatja be egy kapcsolat változását, annak különböző szakaszait.
Bár a vége előtti összeveszés nekem egy kicsit sok volt, hogy Grace besértődött Logan egyik meggondolatlanul kimondott mondata miatt. Ezt eléggé sárkánykodásnak éreztem :D Ezt leszámítva nagyon tetszett a könyv :)

U.i.: Nem tudok dönteni, hogy Logant vagy Garrettet imádom jobban :D :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése